Skip to content

Kyrkoherdens anmälan lades ner direkt – Kävlinge – Sydsvenskan – Nyheter dygnet runt

August 2, 2011

Kyrkoherdens anmälan lades ner direkt – Kävlinge – Sydsvenskan – Nyheter dygnet runt.

Det är bara ett exempel på det jag alltid påstått: Sverige är ingen rättsstat.
Jag påstår även att alla länder har ett god mått av godtycke i sitt rättssystem, men vi ska inte tro att Sverige är bättre än andra.

Jag har också anmält en gång till polisen om tel trakasseri av min 88 åriga mor. Något svar fick jag aldrig.

Det är ju ingen nyhet. Det är välkänd att polisen inte försvarar allmänheten.Polisen försvarar framförallt systemets lakejer: byråkraterna och kapitalisterna.

Försök du trakassera en byråkrat eller polis med ett enda tel samtal. Det ärendet kommer inte att läggas ner !

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

